Sofia 1-2 Septembrie - Kondofrey Drag Challenge 2nd Round

CLASE DE PARTICIPARE:

- Clasa "A"
Clasa pentru masini cu motoare aspirate natural pâna în 2050 cc, inclusiv.
Nu este permisa utilizarea sistemelor de azot. Nici participarea cu sasiu full-frame tub, cadru partial de sasiu tub este permisa (dupa aprobarea de catre comitetul tehnic).
Forma si dimensiunile vehiculului trebuie sa respecte originalul.

- Clasa "B"
Clasa pentru masini cu motoare aspirate natural de la 2051 cmc la 3500 cmc i a celor supraalimentate la 1850 cmc, inclusiv.
Utilizarea sistemelor de azot este permis!

- Clasa "FWD"
Clasa pentru masini cu tractiune fata care respecta regulile street din regulament DRE
Prezenta interiorului, bare de protectie, geamuri din sticla (originale), usi, lumini si evacuare este necesara.
Forma si dimensiunile vehiculului trebuie sa respecte originalul.
Utilizarea sistemelor de azot este permisa

- Clasa "RWD"
Clasa pentru masini cu tractiune spate care respecta regulile street din regulament DRE
Prezenta interiorului, bare de protectie, geamuri din sticla (originale), usi, lumini si evacuare este necesara.
Forma si dimensiunile vehiculului trebuie sa respecte originalul.
Utilizarea sistemelor de azot este permisa

- Clasa "Street"
Clasa de vehicule modificate care respecta regulile street din regulament DRE
Prezenta interiorului, bare de protectie, geamuri din sticla (originale), usi, lumini si evacuare este necesara.
Forma si dimensiunile vehiculului trebuie sa respecte originalul.
Utilizarea sistemelor de azot este permisa

- Clasa "C"
Fara restrictii privind pozitia motorului.
Utilizarea sistemelor de azot este permisa.
Participarea cu sasiu tub cadru partiall sau totall este permisa, participantul trebuie sa se aplice înainte de eveniment, pentru a permite comisiei s? examineze în detaliu modificarile, si de a revizui documentatia, în cazurile în care participantul a achizitionat un sasiu complet de cadru tub.

- Clasa "Diesel"
Clasa pentru masini cu motoare diesel.
Fara restrictii privind pozitia motorului.
Participarea cu sasiu tub cadru partiall sau totall este permisa (dupa aprobarea de catre comitetul tehnic). Scoaterea si înlocuirea geamurilor cu material plastic este permisa, dar în acest caz un rollcage este necesar.
Utilizarea sistemelor de azot este permisa.

Program:

Ziua 1 (01 Septembrie)
- Intrarea 2.5 euro de persoana
- Calificari
- Free runs
- Testing and tuning opportunity
Ziua 2 (02 Septembrie)
- Intrarea 2.5 euro de persoana
- Prezentarea cursantilor
- Inspectia masinilor
- Inceputul competitiei de drag
- Free runs
- DRAG TAXI
Classes
- Class “?”
- Class “?”
- Class ”?”
- Class “FWD”
- Class “RWD”
- Class “Street”
- Class “Diesel”

Informatii:

GENERAL

1.1 Lungimea traseului este 402.33 de metri, împărțită în două benzi, și marcate cu linie continuă albă de pornire și de sosire.

1.2 În cazul în care, participanții pot intra cu masinile de serie și a modificat, fără limitare de marca, model sau an de fabricație.

1.3 Vehiculele rula în perechi în funcție de numerele lor minime orientative alese prin tragere la sorți și grupate în funcție de copac de pornire / Anexa 1 /.

1.4 Judecătorii privind lansarea asigura poziția corectă de pornire.

1.5 Toate masinile se mute și să ia locul lor la inceput sub propria lor putere, fără ajutor din exterior.

1.6 Participantul, care nu a avut loc sau 2 minute după anunțarea lansării viitoarei este declarat pierdut.

1.7 O lumina verde este folosit pentru un semnal de start. Nu include timpul de timpul de răspuns de măsurare pentru ambele coridoare.

1.8 Participantul a rămas staționară, după semnalul de start este considerat a început.

1.9 "start fals", se traversează linia de start, înainte de angajarea de lumina verde.

1.10 "start fals", este dată de judecătorii de la începutul potrivit raportului echipamentului de măsurare. Participant a făcut mai mult de un start fals în termen dat va fi declarat pierdut.

1.11 În urma vehicule de lansare se deplaseze numai în linie dreaptă, fără trecere coridorul de adversarul lor. Încălcarea acestei se pedepseste cu pierderea.

1.12 participant al cărui mașină a trecut primul linia de sosire este declarat câștigător.

1.13 În cazul în care, din motive tehnice, nici una din cele doua masini nu a trecut linia de sosire, câștigătorul este participantul care a traversat o distanță mai mare măsurată de la început. Perioada maximă permisă pentru participarea la unul de lansare este de 5 minute

1.14 Ajutor de la publicul nu este permisă. Astfel de primit este declarat pierdut.

1.15 final (ultimele două participanți) pentru fiecare clasa are loc în trei serii și pe primul loc se atribuie câștigător a două curse. Timpul dintre începe în finală este de 20 de minute.

2. CONDIȚII DE ADMITERE LA PARTICIPARE

2.1 Participarea este deschisă persoanelor de peste 18 ani care dețin un permis de conducere.

2.2 Participantul trebuie să completeze și să depună formularul de cerere a organizatorilor în perioada de timp specificată.

2.3 Autovehicule sunt de dorit să aibă asigurare de răspundere civilă valabilă.

2.4 Toate masinile participante, fără interior sau înlocuit ferestrele (din alte materiale) trebuie să aibă un roll cage intern / Anexa 2 / (numai pentru clasele în care eliminarea interior și înlocuirea ferestrelor este permis). Cerințele minime sunt indicat pe schema Roll Cage. Steel Tube F40mm, minim grosimea peretelui de 2 mm și grosimea peretelui F45mm: 1,5 mm, este de dorit să fie perfectă! Nu ar trebui să fie realizate din aluminiu! Acest rollcage trebuie să fie bine fixat la extremitatea sa inferioară în vehicul prin plăci cu șuruburi (minim 13 mm Ø, de rezistență 8.8) sau de sudare! Acestea sunt cerințe minime, toate barele compuse din mai multe tuburi și mai groase vor fi acceptate!

Toate barele omologate rola pentru masini sau campionate de cale cu documentația necesară se va permite să participe, indiferent de dimensiunea si design!

2.5 Este imperativ ca mașinile să fie echipate cu centuri de siguranță, stingătoare de incendii și truse de prim ajutor. Utilizarea centurilor de siguranță în timpul evenimentului este obligatorie. Pentru masinile fara un interior și cu un rollcage este obligatoriu să se folosească un ham de curse, cu un minim de 3 puncte de fixare!

2.6 Utilizarea căștilor de protecție este obligatorie pentru clasele "A", "B", "Diesel", și "C", cu excepția participanții "Street" "FWD" și "RWD" înscris în "C".

2.7 Toți participanții trebuie să fie supuse, aplicate comentariu este tehnic în cadrul zonei de serviciu. Nereguli în siguranță, care ar putea pune în pericol participanții și spectatorii (inclusiv lipsa de oricare componentă a sistemului de frânare), care nu sunt reparate înainte de sfârșitul de plumb un control tehnic la excluderea de la participarea.

2.8 Prezența de furtune de presiune de ulei in cabina este interzisă, precum și manometre care funcționează pe un principiu diferit de (uleiul de monitorizare și benzină) electrcal! Dacă un furtun de gaz este instalat în cabina de pilotaj, acestea trebuie să aibă consolidarea armate metal, între paranteze adecvate și trebuie să fie robust monted! În acest caz, un întrerupător de comutator motiv este nevoie de, care, direct oprește pompa de benzină! Dacă un GASTANK este prezent în interiorul cabinei, acesta trebuie să fie acoperite de o cutie de protectie.

2.9 permise sunt numai complet echipate masini-în termeni de uși, capote, tranchete, acoperisuri, faruri și ferestre (indiferent de materialul din care sunt realizate) Este interzisă au descoperit găuri în interiorul cabinei arată roti, suspendarea și piese de transmisie, sau motorul zona. În cazul unui transplant de motor spate, un paravan de protecție între conducătorul auto și motorul este obligatorie - ar trebui să fie făcută fie din metal, cu grosime minimă de 3 mm grosime minimă sau Kevlar 4 mm.

2.10 Participanții care au trecut revizuirea tehnică și sunt eligibili, trebuie să completeze o declarație obligatorie / Anexa 3 / de refuz a tuturor creanțelor împotriva organizatorilor, în caz de daune materiale sau vătămări cauzate acestora în timpul participării lor.

2.11 Dreptul de participare la orice clasă se acordă doar un sofer cu o masina, de exemplu o masina, nu are dreptul sa participe cu două piloti (care poate comuta între ruleaza) și un pilot care nu este permis pentru a rula cu doua masini intr-o clasa!

3. ORGANIZAREA ȘI DESFĂȘURAREA EVENIMENT

3.1 Participanții nu trebuie să fie mai mare de 32 pe clasa. Cu un număr mai mare de solicitanți, care îndeplinesc toate cerințele de participare, organizatorii determină selecția din 32 (tip de calificare).

3.2 Participanții Toți primesc un număr de pornire, care trebuie să fie fixat pe parbrizul vehiculului în colțul din stânga sus.

3.3 rotații valabile pentru calificare pot fi prezentate în ziua precedentă până la evenimentul final, fără restricții și în ziua finală, cu următoarele restricții: 2 lansari pentru participanții la orașul gazdă și cinci lansări pentru participanții din alte orașe!

3.4 Vehiculele din participanții nu au voie să părăsească zona de servicii fără permisiunea unui judecător. Lăsând este permisă numai după ce judecătorul a dat un semnal.

3.5 După finalizarea fiecărei durate de, vehiculul trebuie să se întoarcă cât mai repede posibil pentru a zonei de servicii și să rămână acolo până la următoarea pornire.

3.6 sa permis să poți folosi toate tipurile de anvelope și să le înlocuiască în zona de servicii. Este permis să realimenteze în timpul evenimentului. Este permis sa inlocuiasca sticle de N2O.

3.7 Asistența tehnică sau de serviciu în afara zonei de servicii, nu este permis, contravenienții vor fi penalizați.

3.8 parte concursului include XVI-lea, al optulea, trimestru, semifinale și finale pentru fiecare clasă.

3.9 Fiecare vehicul are dreptul la un timp minim de servicii de 10 minute de la momentul intrării în zona de servicii.

4. PARTICIPARE CLASE

4.1

- Clasa "A"

Clasa de autovehicule cu motoare cu aspirație naturală de până la 2050 cc, inclusiv.

Nu există sisteme de protoxid de permis. Nr participarea șasiu full-frame tub, partiall șasiului tub este permisă (după aprobarea de către comitetul tehnic).

Forma și mărimea vehiculului trebuie să îndeplinească originalul.

- Clasa "B"

Clasa de masini cu motoare aspirate natural de la 2051 cmc la 3500 cmc și a celor cu inductie fortata la 1850 cmc, inclusiv.

Nr participarea șasiu full-frame tub, partiall șasiului tub este permisă (după aprobarea de către comitetul tehnic).

Utilizarea sistemelor de protoxid este permis!

- Clasa "FWD"

Clasa de masini cu tractiune fata capabil de a conduce pe străzi.

Prezența de interior, bare de protectie, din sticlă (original), usi, lumini și hote este necesar.

Forma și mărimea vehiculului trebuie să îndeplinească originalul.

Utilizarea sistemelor de protoxid este permis!

- Clasa "RWD"

Clasa de masini cu tractiune spate capabil de a conduce pe străzi.

Prezența interioare FULL, barele de protecție, din sticlă (original), usi, lumini și hote este necesar.

Forma și mărimea vehiculului trebuie să îndeplinească originalul.

Utilizarea sistemelor de protoxid este permisă!

- Clasa "Strada"

Clasa de vehicule modificate capabile de a conduce pe străzi.

Prezența de interior, bare de protectie, din sticlă (original), usi, lumini și hote este necesar.

Forma și mărimea vehiculului trebuie să îndeplinească originalul.

Utilizarea sistemelor de protoxid este permisă!

- Clasa "C"

Fără restricții privind deplasarea motorului.

Utilizarea sistemelor de protoxid este permisă.

Participarea șasiu tubului cadru partiall sau totall este permisă, participantul trebuie să aplice înainte de eveniment, pentru a permite comisiei să analizeze în detaliu modificările, precum și să revizuiască documentația în cazurile în care participantul a achiziționat un sistem complet de șasiu cadru tub.

- Clasa "Diesel"

Clasa de autovehicule cu motoare diesel.

Fără restricții privind deplasarea motorului.

Nr participarea șasiu full-frame tub, partiall șasiului tub este permisă (după aprobarea de către comitetul tehnic). Scoaterea interior și înlocuirea ferestrelor cu folie de plastic este permisă, dar în acest caz, un rollcage este necesar.

Utilizarea sistemelor de protoxid este permisă!

4.2 În conformitate cu șasiu parțială cadru tub (permis in clasa "A", "B", "Diesel" și "C"), sunt cele care nu s-au schimbat piese primare greutate purtătoare ale structurii masinii.

4.3 Utilizarea de "azot" este permisă în clasa "B", "Strada", "FWD", "RWD", "Diesel" și "C", cu condiția ca participantul a declarat anterior utilizarea sa în cererea sa de participare.

4.4 Participanții care utilizează "azot" trebuie să stabilească un autocolant "N2O", în mijlocul ferestrei din spate a masinilor lor. Autocolantul de viză este asigurat de către organizatori.

4.5 O masina nemarcata care foloseste "azot" va fi penialized.

4.6 Participarea unui automobil este permisă într-o singură clasă de acestea ("A", "B", "Strada", "FWD", "RWD", "Diesel"), plus clasa "C" (de ex o mașină poate participa in 2 clase la eveniment, dar unul dintre ei trebuie să fie de clasă "C").

4.7 Utilizarea de anvelope speciale (scurgerile, semislicks, radals trageți) este permisă în toate clasele!

4.8 de calificare în fiecare clasă a primi puncte, după cum urmează:

Locul 1 - 10 puncte

Locul 2 - 6 puncte

Locul 3 - 4 puncte

Locul 4 - 3 puncte

Locul 5 - 2 puncte

Locul 6 - 1 punct

Asezare pe locul 5 si 6 vor fi determinate în timpul sferturile de finala date.

1 punct va fi acordat participantului care a oferit cel mai rapid timp in calificari pentru clasa!

Campioana națională pentru fiecare clasă este determinată în funcție de cantitatea cumpărată de puncte. În cazul unui număr egal de puncte, numărul de primele locuri este luată în considerare, iar dacă acestea sunt egale, rezultatele de luptă directă sunt luate în considerare, în cazul în care acestea sunt legate de stil ori sunt luate în considerare.

5. Starea pentru revendicarea unui Faul (contestații)

5.1 Depunerea de contestații este dat în scris judecătorului șef al evenimentului.

5.2 Contestațiile privind motor de deschidere (contorizare deplasare) au dreptul numai la rivalii direcți la un anumit stadiu al evenimentului, taxele sunt:

Clasa "A" - 200 EUR + 100 RON de la organizator (dacă este necesar)

Clasa "B" - 500 EUR + 100 RON de la organizator (dacă este necesar).

Motorul este deschis la pista imediat dupa eveniment, de către o persoană desemnată de către proprietarul vehiculului sau de un membru al comitetului participa!

5.3 Examinarea de contestatie se face numai dupa un depozit de 50 EUR (cu excepția 5.2) efectuate de reclamantă. În cazul în care cererea este legitiment, depozitul este returnat în întregime, iar infractorul va fi pedepsit. În cazul în care cererea nu este legitiment, depozitul se adaugă la fondul de premiere total. Pentru a altor abateri (piese lipsă de o masina, de exemplu), ratate de comisie, contestatii pot fi depuse de către toți concurenții, sau pot direcționa atenția comisarilor astfel încât să poată lua măsuri! Sancțiunile sunt impuse de Comisie, după aprobarea de membru supraveghere a organizatorilor.

5.4 Judecătorul șef, împreună cu comitetul tehnic ia decizia finală privind discuția. Prezența ambelor părți la diferend va fi permisă pe parcursul inspecției.

6. MASURI DE SIGURANTA

6.1 Organizatorii nu poartă nici un material, răspunderea juridică sau morală a participanților sau terților pentru daunele provocate în timpul evenimentului.

6.2 Toate participanții sunt obligați să se supună instrucțiunilor ale persoanelor responsabile pentru Securitate, și să aibă grijă de propria lor siguranță.

6.3 prezența spectatorilor la pistei, în zona de servicii, precum și în căile apropie de start, finisaj si zona de servicii este interzisă.

6.4 Este interzis de a conduce în direcția opusă pe pista.

6.5 În caz de încălcare de siguranță, organizatorii au dreptul de a elimina infractor din zona evenimentului.